marți, 14 mai 2013

Magazine de piese auto in Bucuresti

Ca sa va fac viata mai usoara am pregatit o harta cu toate magazinele de piese auto din Bucuresti. Mereu am probleme in a gasi un magazin pe langa mine asa ca m-am gandit sa va ajut si pe voi.

Aceasta este harta sau o listez si mai jos.




Dupa cum vedeti sunt EXTREM de multe magazine de piese auto, aveti de unde alege. Eu le recomand pe cele de la periferii pentru ca puteti ajunge mai rapid decat la cele din centru. Si, intre noi fie vorba, cu cat chiria spatiului este mai mica cu atat adaosul comercial este mai mic :)

In lunga lista gasiti si magazine care livreaza piese auto online, deci le puteti comanda telefonic sau de pe site si va ajung prin curierat direct acasa. Eu obisnuiesc sa comand online dar atunci cand am o urgenta nu pot sa astept 24-48 de ore ca sa primesc piesa si atunci trebuie sa ma deplasez... rapid eventual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu